2011. június 19., vasárnap

Vasárnapi kényeztető

A szombatra tervezett sütést  a kánikula okán mára halasztottam. Az éjjel jött hidegfront üdítőre hűtötte a levegőt, ma kifejezetten jól esett a konyhában a meleg sütő mellett lenni. Ágnes  blogján olvastam a meggyes sütemény receptjét, amit készítettem. Kicsit változtattam rajta, annyiban, hogy nem csak meggy került bele, hanem az első érett kajszikból is raktam rá. Így ez igazából meggyes-kajszis süti lett. Szerintünk nagyon finom! A vaníliás cukorral, melyet Ági tanácsára tettem bele, még csábítóbb az illata, íze. Elkészült, és a felét már meg is ettük::)) Könnyű, a tészta "éppenhogycsak", nagyon lájtos, valójában a gyümölcsök dominálnak benne. És ahogy Ági írta, percek alatt összeállítható sütemény, nem kell vele sokat vacakolni.  Köszönöm Ági a receptet!
A vasárnapi kényeztetés kulináris oldala imígyen megvolt. Időközben kisütött a napocska is, így megyek ki a kertbe madárcsicsergést hallgatni:) - ez lesz a lélekkényeztetőm ma:)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szivesen Dori:))orulok, hogy izlett, es a barack jo otlet, legkozelebb en is kiprobalom!

    Az elozo kommentben feltett kerdesedre is vaszoljak:)En kozel a vizeseshez elek, Niagara on the lake a terseg , vagy korzet neve, csak kozigazgatasilag tartozunk Hamiltonhoz nehany eve.
    Ez az ovezet Ontario legmelegebb resze, ha szelessegi ovet nezem, majdnem Budapesttel vagyok egy vonalban.De a tavak, es az hogy a sarkvideki levegot nincs hegy, ami folfogja dominalnak.Az utobbi evekben sokat enyhult a tel, es inkabb szelsoseges idojaras van, telen -42 is neha, nyaron +42.Sokszor van jo termes, van cseresznye is igen,itt a kozelemben farm is, ahol magunk szedhetunk.Mivel megis bizonytalan az idojaras, igy folyamatosan hozzak be delrol a gyumolcsot.Ilyenkor megis a helyi van favorizalva, mert nincs tul koran leszedve a hosszu szallitas miatt.

    Jo hosszura sikerult, elnezest:)
    Az volt a mokas a receptben, hogy eleg sokan elkeszitettek a napokban, es en ennek valamiert nagyon orultem:))
    puszi, szia!

    *egyszer en is kiprobaltam a diolikort is, de keseru volt, senkinek nem izlett..

    VálaszTörlés
  2. Kerlek nezz be hozzam, van nalam valami a szamodra!

    VálaszTörlés
  3. Ma én is hasonlót csináltam a családnak, csak én meggy és málnából.:) én a nosalty-n találtam egy receptet, nagyon gyors, könnyű a tésztája annak is. Szoktad olvasni?

    VálaszTörlés
  4. Tami, a no salty eddig kimaradt, de megnézem, most hogy ajánlottad! Hú-hú, málnával is milyen jó lehetett!! És nem utolsó szempont az alacsony kalóriatartalom::))

    VálaszTörlés