2011. június 23., csütörtök

Kedves Díj Ágnestől:)


A minap kaptam egy számomra nagyon kedves embertől, Ágnestől ezt a díjat. Jól esett a figyelmessége, hogy gondolt rám is:) Néhány hónappal ezelőtt találtam rá, és lettem rendszeres látogatója a blogjának. Szerencsére sokszor és sokat bloggol, élvezettel olvasom az írásait. Tetszik, ahogy, amit ír, szeretem, hogy lehet vele kommunikálni, dumcsizni, érdekes történetei, meglátásai, véleményei vannak. Kedves, barátságos, emberszerető, nyílt szívű és őszinte. Örülök, hogy megismerhettem!! Kedves Ági, ezúton is köszönöm a díjat!

A díjjal kapcsolatos teendőim:
1./Megköszönni, kitől kaptam.
2./ Kihelyezni a blogunkban egy poszt keretében.
3./ Tovább adni 12 személynek.
4./ Értesíteni őket a díjról.

A 3. és 4. pontot én - szíves engedelmet kérve - kicsit átvariálom.  Mivel két blogot is vezetek párhuzamosan, így én szeretném MINDENKINEK, aki vagy a "Szirtesdori nemezei és gyöngyei" blogomat, vagy ezt az irogatós blogomat követi rendszeres figyelemmel, köszönetképpen átnyújtani ezt a díjat,  sok szeretettel:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szivesen adtam Dori:)nagyon orulok, hogy ilyen oromet okozhattam es en is nagyon szeretlek olvasni, kedves, ragaszkodo, oszinte "lanynak" erezlek:)
    Ezzel a dijjal kivanom, hogy csupa napsuteses idoszak jojjon az eletedben!

    puszillak!
    Agnes.

    VálaszTörlés
  2. Szia Ágnes,:) köszönöm a kedves szavaidat, a biztatást, mindent!! Őszintén örülök, hogy megismerhettelek és rendszeres látogatód lehetek:)
    Szép hétvégét kívánok Neked, szeretettel puszillak!

    VálaszTörlés