2011. május 18., szerda

Az első.....

Akkor elindulok vele.....
Sokáig hezitáltam, többször megbántam, hogy szét/kettéválasztottam a régi blogomat, hogy két külön témakör köré csoportosítsam bejegyzéseimet. Aztán meggyőztem magamat, hogy ez így mégis csak jó lesz: a régiben lesznek az ékszerek, nemezes-gyöngyös alkotások, itt pedig minden egyebet rögzítek. Talán, talán eljutottam arra a szintre, hogy az alkotós blog eredeti témájában, "egymagában" is megállja a helyét, talán, talán lesz időm, energiám ennek az irogatós blognak a gondozására is, hogy egy idő után ez is megfelelő nívóra jusson.
Szóval vannak még bizonytalanságok, kételyek bennem, de azt hiszem, ez így van rendjén. Frászt kapok a túlzott magabiztosságtól! Igen is dolgozzunk meg magunkkal minden nap, ne söpörjük el a bennünk felmerülő kérdéseket egy lekezelő, energikus legyintéssel. Ezek a belső apró harcok, vívódások visznek előre, teszik jobbá, értékesebbé a személyiségünket, ettől válunk emberré a szó nemes értelmében. Ez a belső, jobbító harc sarkall aztán újabb és újabb, nemesebb és igényesebb megnyilvánulásokra, tettekre, tevékenységekre, munkára és érzelmekre. Ezt a fajta mentalitást én kritikus önbizalomnak hívom.
Lezárva a fenti kis bevezetőt, végül de persze egyáltalán nem utolsó sorban szeretettel köszöntök minden ide látogatót, kedves olvasót! Köszönöm, ha elolvassa bejegyzéseimet, köszönöm, ha kommentet küld!
Szép, tartalmas napot kívánok Mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Nos Dorka, kiváncsian figyelem majd a mindennapjaid, kritikus önbizalmad alakulását, remélem pro és kontra is beszámolsz majd belső harcaidról!
    Kívánom, hogy olyanra építtsd ez a blogot is amilyenre szeretnéd :o)

    VálaszTörlés
  2. Mónikám, örülök, hogy írtál! Köszönöm kedves szavaidat:) igyekezni fogok.....

    VálaszTörlés
  3. egyeniseg kerdese (is) ki mennyire kepes napi szinten ezeket a kis belso csatakat lefolytatni, van akit csak visz a hatarozott onbizalom ( nem feltetlen rossz ez sem) - csak veszelyes tud lenni a nagy ego:)
    En mondjuk naponta szetszedem, meg osszerakom magam:) De van, hogy csak szetszedem:)
    Sok sikert a megujulo blogodhoz, ha meg megsem igy mukodik jobban, akkor majd valtoztatsz - mert szerintem ez a legfontosabb: a valtoztatas kepessege! :) Nu.:)

    VálaszTörlés