2011. augusztus 22., hétfő

Balaton

Megjöttünk. Nagyon jól éreztük magunkat....visszazökkenni a hétköznapokba még nemigen megy.... de majd igyekszem::)) Drága Lányok, Tami, Merci, Ági !! Köszönöm a kommenteket, nagyon-nagyon jól esnek a szavaitok! Most elég nehezen megy az írás, annyi szép és pihentető apró élményben volt részünk, nehéz feldolgozni, leírni ezeket! A nyugalom, a csend, az elvonulás mellett volt részünk nyüzsiben, kedves rokonokban, jó beszélgetésekben is. Ezek a múltidéző beszélgetések, melyek néha szomorkásak, néha vidám történeteket idéznek nagyon fontosak nekünk. Általuk válik kerekké az életünk, a múlt gyökerei segítenek a jelent megélni, megérteni. És tanultam is valamit: nem szabad tárgyakhoz ragaszkodni, mert a lényeg nem ebben rejtőzik, hanem az egymás iránti megértésben, szeretetben, amit A BALATON nélkül is fogunk tudni őrizni. Na jó, ez így túl szép, őszinte leszek: nekem ez A BALATON még sokáig hiányozni fog::))

2 megjegyzés:

  1. De jó nézni a képeket!Mivel olvastam nálad is, míg nem írtam a blogom, tudom, hogy mi lesz a sorsa a nyaralónak. Egyébként nekem is gyengém a Balaton. Régi emlékek élednek, ha csak meglátom a partját érkezéskor.

    VálaszTörlés
  2. Már itt is vannak a képek:) olyan kislány vagy rajta:) imádom a Balatont. Szép időtök volt és hát azért csak nem örökre búcsúztál...

    VálaszTörlés